3-5 жастағы баланың ағзасындағы болып жатқан өзгерiстер 1-ден 3-ке дейiнгi жастағыға қарағанда барлық процесстер баяу жүредi. Ми өседi, ми қабығы күн сайын мидың жаңа иiрiмдерi пайда болады. Баланың басқа мүшелерiне қарағанда миы тезiрек дамиды. 5-6 жаста ми 90% қалыптасқан болады.

2 жасқа дейiнгi шыққан сүт тiстерi 4-5 жаста түсе бастайды, ал нақты тiстерi 6 жастан кейiн қалыптаса бастайды. Сүйек құрылымы да дамиды, құрылымы да дамиды, бұлшық еттерiнiң өсуiне байланысты баланың салмағы да өседi. Бала iс-әрекеттiң қиын түрлерiн үйрене бастайды: велосипед, шаңғы, коньки тебу, доп ойнау. Бұл уақытта спорт түрлi секцияларда жаттығуларды бастауға болады.

Осы жасқа келгенде балалар өздерiне қызмет ете алады: өз бетiмен тамақ iшу, жуыну, киiну, түймесiн ағыту, бауын байлау, есiк тұтқасын бұрап ашу. Олар түзу сызық, шеңбер сыза алады, сюжеттiк суреттер сала алады, үлгi бойынша қайшымен қия алады. Бұл жаста баланың ұсақ моторикасы дамиды. 3-тен 6 жасқа дейiнгi уақытта ол бiрте-бiрте дамиды.

3-6 жас аралығындағы баланың ойлау қабiлетiнiң және эмоционалды дамуының өтпелi кезеңi. 3 жасқа дейiнгi балалар ойдан шығарылған объектiлердi шындықтан қиындықпен ажыратады. Себебi, балалар ертегi кейiпкерлерiнiң көбiн рас өмiр сүредi деп ойлайды.

Өмiрiнiң 4 жылында бала практикалық iс-әрекеттерде негiзгi дағды қалыптастырады. Ол абстракциялық схемаларды қолдана бастайды, заттарды бiрiктiредi. Бұл жастағы балаларға заттар арасындағы түсiнiктермен қарым-қатынастарды, олардың қасиеттерiн ойын барысында түсiну үшiн қажеттi ойындармен жаттығуларды қолдану керек.